ybr 125 veya cbf 150 tavsiyemdir, yada kymco ağiliyt 125 (
gerçi bu scoter ama )de olabilir oldukça sağlam motordur.
kymco benim ilk motorum idi ck 125 fena makine değildi 15000 km yapıp 5 sene binip satmıştım.
hala ardahan da bir yerlerde günlük görevi olan işe gidiş geliş vazifesini yerine getiriyor.

ybr veya honda cbf oturuş pozisyonu ve hareket rahatlığı yüzünden tercihim olurdu.
kıyafetlere ciddi bir yatırım yapmalısın,ucuz çin malı ürünlerden uzak durmak gerek. 5 sene önce lazer veya nolanlar makul seviyede fiyatı olan sağlam sayılabilecek kasklardı, şimdi motosiklet nette veya ikitekerde takip et,şu an için bilmiyorum.
forumlarda mutlaka yeni incelemeler vardır bilgi edin araştır,belki yeni markalar fırsatlar olabilir.
ben bir adet max marka 150 tlye bir adette lazer marka 200 tlye almıştım 4 Sene önce.
botsuz montsuz kasksız yaz kış binmedim hiç motoruma, dizlikte var eldiven de, onları bazen kullanırdım. yağmurluk alt üst iyi bir şey kuryelerin kullandığı bir marka idi sürekli arka çantamda olurdu ve lazım olduğunda hemen giyinir devam ederdim.bir kere yağmuru geçirmedi honda özenden almıştım.bana sorarsanız alın bir ybr tepe tepe kullanın arkanıza bakmazsınız yağını değiştirir benzinini koyar gezersiniz motor koruma demiri taktırın mutlaka onun sayesinde düşmelerde motor bloğunuz grenajlarınız hasar almamış olur,ayrıca düşme tekniklerini bilin ama kullanmayın:),viraja uygun hızda uygun viteste girin,virajın çıkışına bakın nereye bakarsanız oraya gidersiniz.beyazyol çigilerinin üzerinden gitmeyin araçların sağında solunda fazla oyalanmayın sizi görebilecekleri yerlerde olun farınız gece gündüz açık olsun,ve motor hafif yatıkda olsa virajda sert firen yapmayın veya frene ihtiyac bırakmayın uygun hızda girin,bunlar istanbul trafiği için elzem olan şeyler, birde aynaların ayarı mesela aynaları ayarladığınızda dirsek uçlarını hafif görecek şekilde ayarlayıp arkanızı her yönden çok rahat bir şekilde görmek ve sürekli trafği okuyarak arkamızı kollayarak sürüşümüzü yapalımki emniyetli bir sürüş yapalım.bir çok arkadaşımız kazalar yaptı çok basit nedenlerden olabileceği gibi, kendi hatalarından dolayı basit kuralları bilmemelerinden dolayıda olan kazalar.
eğitim almadan motorun selesine oturmayınmutlaka ya birinden yada bir kurumdan eğitim alın.neyse şimdilik bunlar yeter motosiklet nette Reşat Arbaş(Donald Duck) abimizin motosiklet teorisi kitabını veya makalelerini takip edin okuyun,bir çok şeyi ondan öğrendim,kendisine teşekkürü borç bilirim.birde besmelesiz binmem motora arkadaş.
