Su verme hattını söylememin nedeni, orada hamonvari bir kontrast ortaya çıkması beklentisiydi, ama gözüm beni yanıltmıyorsa Senin su verme hattın zaten bu bıçağa göre ricasso ya yakın bir yerde ve benim söylemeye çalıştığım efekti verecek bir çizgide değil. Saya yı yaparken boşaltma sonrası zımpara kullandıysan ( ki çizilme olduysa kesin kullanmışsın) ne kadar temizlesen de orada ahşaba girmiş zımpara tanecikleri yüzeyi her giriş çıkışta çizer. Bu aletlerin yapımında zımparadan zinhar uzak durmak lazım, her iş oyma aletleriyle başlayıp bitmeli veya temas yüzeylerinin hepsi at kılından yapılmış bir fırçayla iyice fırçalanmalı. Dış yüzey de zımpara yapılacaksa bu işlem sırasında da kılıf ağzı bantla vs. iyice kapatılmalı.
Venge veya abanoz bu iş için hiç uygun değil, her ikisi ve bir kaç ağaç daha, özlerinde mineralller barındırıyor ( tik ve African blackwood da bunlardan) tikte yetiştiği yere göre kum taneleri bile çıktığı oluyor. Daha masum ağaçlar kullanmakta yarar var, örneğin saya için bulabilirsen manolya, sedir, ladin, akçaağaç vs türler iyi olur. Yoksa 1075 olmuş, Damascus olmuş bunlar belirleyici değil, amaç; kullanılan ağaç namluya zarar vermesin ( çizme veya köreltme açısından ).