Gönderen Konu: Bıçak Sanatı İZMİR  (Okunma sayısı 3962 defa)

Metin KILIÇ

  • Çırak
  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 924
  • Meslek: Memur
  • Yer: İzmir
Bıçak Sanatı İZMİR
« : 25 Ocak 2016, 23:04:44 »
Merhaba arkadaşlar,
Şu ana kadar balkon, mutfak ve hatta tuvalette çalıştım. Çalışamadım aslında. Bu hobiyi sevdiğimi biliyorum. Hobim sayesinde tanıştığım insanları da seviyorum. Bir atölye tuttum. Elimdeki alet edavatı taşıdım. Boya badana, yerleştirme işleriyle uğraşıyorum. Bir tezgah yaptım. İsmail Usta montaj aşamasında yardımcı oldu. Bant zımpara geliyor. Fırın yapmaya başladım. İşin bu kısmı benimle ilgili.

Diğer kısmı bu atölyenin Bıçak Sanatı dostları için bir mekan olması. Bu olmasını arzu ettiğim bir şey. Atölyemin kapısı gelecek tüm dostlara açıktır. Sokak adını hatırlamıyorum. Havra sokağının üst paralelinde, Tanaydın İşhanı Kat.3 No 306


İlk önce böyle bir yer tuttum.



Tabi sonra kaçtım oradan. Yeni yer buldum.













Ahmet Arıkan

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 618
  • Ahmet Arıkan(1987)
  • Meslek: bilişim teknolojileri öğretmeni(mezun-işsiz)
  • Yer: burdur
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #1 : 25 Ocak 2016, 23:11:11 »
hayırlı uğurlu olsun  :)

Ali Yiğit Özkan

  • Sonlanmış üyelik
  • Üyee
  • *
  • İleti: 1294
  • Meslek: Tıp Yayıncılığı
  • Yer: Antalya
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #2 : 25 Ocak 2016, 23:14:14 »
Bu işin sonu lokaldir arkadaşlar :) Antalya için darısı başımıza :)

OnurA

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 118
  • Onur
  • Meslek: Biyomedikal
  • Yer: Izmir
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #3 : 25 Ocak 2016, 23:14:27 »
Hayırlı olsun
Ankara ve İzmir'den sonra İstanbula da sıra gelir umarım :)

Adem Tören

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 1066
  • Meslek: mobilya
  • Yer: şanlıurfa
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #4 : 25 Ocak 2016, 23:35:30 »
hayırlı ugurlu olsun abim allah utandırmasın hanı orda piknık tupu goremedım
Bir işi bilen yapar az bilen Akıl verir bilmeyen eleştirir yapamayan çamur atar

aliata

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 998
  • Meslek: elk.
  • Yer: ankara
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #5 : 26 Ocak 2016, 00:08:18 »
Başarılar dilerim.Hayırlı olsun.

Soytürk Dönmez

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 4079
  • Meslek: Dövme Bıçak
  • Yer: İstanbul-Büyükçekmece
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #6 : 26 Ocak 2016, 00:41:21 »


        Hayırlı uğrulu olsun, güzel işler çıkar İnşallah  :2up  Ama söylemesem olmaz, Metin ustam duvarların rengi ne öyle  :-X

Metin KILIÇ

  • Çırak
  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 924
  • Meslek: Memur
  • Yer: İzmir
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #7 : 26 Ocak 2016, 00:47:01 »
Çok sağolun arkadaşlar. Arada kafa dinleyebileceğim bir yer oldu. Lila olsun dedim. Canlı ve olumlu bir renktir.  :2up :2up

Haznedar

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 1574
  • 0541-572 93 44 1983 / Tarık HAZNEDAR
  • Meslek: Tornacı
  • Yer: Balıkesir
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #8 : 26 Ocak 2016, 00:52:53 »
Hayırlı olsun Metin Abi... :)

sefaçabuk

  • Genel Yönetim
  • Üyee
  • *****
  • İleti: 13552
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #9 : 26 Ocak 2016, 01:09:37 »


        Hayırlı uğrulu olsun, güzel işler çıkar İnşallah  :2up  Ama söylemesem olmaz, Metin ustam duvarların rengi ne öyle  :-X
Metin hayırlı olsun. Harbiden o nasıl renk ya  ??? gelinlik atelyesi gibi olmuş  ::)

Metin KILIÇ

  • Çırak
  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 924
  • Meslek: Memur
  • Yer: İzmir
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #10 : 26 Ocak 2016, 01:16:36 »
Sefa Hocam kibar bıçaklar yapmak istiyorum. Lila moda girmemi sağlar belki.  ;D ;D

MURAT BUSHCRAFT

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 757
  • Meslek: inşaat Mühendisi
  • Yer: ANKARA
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #11 : 26 Ocak 2016, 01:19:27 »
Hayirli olsun metin ustam.Kazasiz belasiz guzel gunler diliyorum.
TEL: 0532 550 70 68                           FACEBOOK: Murat Bushcraft                                         INSTAGRAM: murat_bushcraft

sefaçabuk

  • Genel Yönetim
  • Üyee
  • *****
  • İleti: 13552
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #12 : 26 Ocak 2016, 01:35:03 »
Sefa Hocam kibar bıçaklar yapmak istiyorum. Lila moda girmemi sağlar belki.  ;D ;D
O zaman tamam, altta fikir versin diye bir örnek ekliyorum. Kamuflajlı olan da kamuflaj beğenen arkadaşlar için olsun  8)


Soytürk Dönmez

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 4079
  • Meslek: Dövme Bıçak
  • Yer: İstanbul-Büyükçekmece
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #13 : 26 Ocak 2016, 01:42:51 »
Sefa Hocam kibar bıçaklar yapmak istiyorum. Lila moda girmemi sağlar belki.  ;D ;D
O zaman tamam, altta fikir versin diye bir örnek ekliyorum. Kamuflajlı olan da kamuflaj beğenen arkadaşlar için olsun  8)
 

              :D Abi kalsın ben almayayım  :D

Metin KILIÇ

  • Çırak
  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 924
  • Meslek: Memur
  • Yer: İzmir
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #14 : 26 Ocak 2016, 01:47:57 »
Ufkum açıldı ustam  :D

sefaçabuk

  • Genel Yönetim
  • Üyee
  • *****
  • İleti: 13552
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #15 : 26 Ocak 2016, 01:58:46 »
Ufkum açıldı ustam  :D
Eee yapacağız böyle güzellikleri  8)


Sefa Hocam kibar bıçaklar yapmak istiyorum. Lila moda girmemi sağlar belki.  ;D ;D
O zaman tamam, altta fikir versin diye bir örnek ekliyorum. Kamuflajlı olan da kamuflaj beğenen arkadaşlar için olsun  8)
 

              :D Abi kalsın ben almayayım  :D

Çok tutucusun çok, ufkunuz belki biraz açılır diyorum ama nerdee Zincirbozan, demirbozan.. nereye kadar  8)

Erkan Mutlu (Bako)

  • Sonlanmış üyelik
  • Üyee
  • *
  • İleti: 531
  • Meslek: işçi
  • Yer: Kocaeli
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #16 : 26 Ocak 2016, 06:35:13 »
Metin abi hayırlı olsun, bu işe kalpten bağlı birisin bunu göstermiş oldun. inşallah bir gün yolumuz düşer, misafirin oluruz.
Erkan Mutlu

İhsan24

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 195
  • ihsan
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #17 : 26 Ocak 2016, 07:41:37 »
Hayırlı olsun abi

RSM57

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 2640
  • 0532 375 01 99
  • Meslek: Sıcak Dövme
  • Yer: Eyüp/İstanbul
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #18 : 26 Ocak 2016, 09:16:21 »
Metin ustam hayırlı uğurlu olsun

adem42

  • Özel Üyeler
  • Üyee
  • ***
  • İleti: 647
  • Yer: Ankara
Ynt: Bıçak Sanatı İZMİR
« Yanıtla #19 : 26 Ocak 2016, 09:29:25 »
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.