Bi düşüneyim

1. Kırılmaya çalışılan tarafa doğru sinyal açık değilse direksiyon 5 dereceden fazla döndürülemesin.
2. Elin Alman'ı arabanın önüne radar koymuş, öndekine göre hızı ayarlayabiliyor (adaptif hız sabitleme); tamamen yanlış, arabanın arkasına radar koy, arkadan hızla yaklaşanı farkettiğinde sürücünün fren ve gaz pedal kontrolünü kaldır, hızlan. Sağa doğru şerit değiştirdiğinde kontrolü geri ver.
3. Panik freni sistemi kornaya ve selektöre bağlansın. Frene basamayanlara kolaylık olur.
4. Robot kol üzerinde yönlendirilebilen güneş parlaklığında bir halojen sistem ile, gece karşıdan uzunları ve sisleri açmış gelen araçları nokta hedefle. Çok değil, 10sn.
5. Arkadaki arabanın far ayarı bariz olarak biri aşağı biri yukarı ayarlatılmış olduğu durumlar için, robot kol, arkaya da dönebilsin.
6. Arabanın hem ön hem arka camı içine birer elektronik kayar yazı tabelası, ve diğer sürücü hakkında sözlü olarak belirttiğimiz dilek ve duyguların otomatik olarak bunlara yansıtılması. Sesten metne çevirme komik olsun (Apple ile), ya da harbi olsun (Android ile) seçenekleri de iyi olur.
7. Ters yöne sokulduğunu anlayan aracın 10sn yüksek desibelli alarm verip sonra kendini imha etmesi. Bunu yaparken yolda mümkün olan en az kalıntıyı bırakıp, doğru yöndeki trafiği engellememeli tabii.
8. Garaj önünde durulduğunu anlayıp, kapıların açılmasını, el freninin çekilmesini ve motorun stop edilmesini engelleyen sistem. Yok bunlar sürüş güvenliğini kötü etkileyecekse, 155'e telefon edip yerini ihbar da edebilir.
9. İvme, merkezkaç güçleri vs. sürüş parametrelerini kaydedip, sigortacılara sürücünün sürüş karakteristiğini değerlendirebilecek, sigorta ve kasko bedelinin hesaplanmasında temel alınabilecek bir sistem.