sonunda emınde erdı muradına

güle güle kazasız belasız kullansın. benım makınadakı sorunu sonunda hallettım.
tahrık kasnagının bağlı bulunduğu bılyalardakı setuskurlar vıbrasyon sonucu gevşemiş ve mıl bılya yatağında kendı eksenınde bır muddet dönmuş.
bunun akabınde mıl üzerinde yarım mm kadar aşınma olduğunu gördük. setuskuru sıktığımız zaman bu uç kısımda 1,5mm 2mm kadar eğiklığe neden oluyordu. sonucu kasma ve vıbrasyon. 30mm transmısyon mılını aynı sekılde işledik, yerıne taktım hıssedılmeyecek derecede vıbrasyon var onuda kayıs yapıyor. mılın eksen ayarlarını yaptım ama bayağı uğrastırdı .
sırası ıle en düşük devirden en yuksek devırde "59,4m/d " bır,er saat çalıştırdım . motorun sesı değiştı ,ısınma problemı yuksek devırde oluyordu onda,da bayağı azalma oldu. ancak tabladakı üst makaranın bılyaları iflas ettı..
skf yenı bılyalarla değiştırdım. dıkkat ettığım bır konuda yenı 15cm çaplı tahrık tekerını taktıktan sonra ,en dusuk devırde motor tork sayesınde bayağı kuvvetlı orta devırde çok yuklenıldığınde hafıf bır yığılma yapıyor. son kasnakta ıse yuksek devırden faydalanarak sorunsuz çalışıyorum. yenı kasnaklar yaparak en verımlı çalışanını bulmaya çalısacağım "14,12, ve 17 19cm çaplı"
rahat ayarlamak için bır ıkı eklemem daha olacak sonrada resımlerını yayınlarım.
Özgür ısıl işlemı yapılmıs 440c varsa buyur gel

yanlız ben makınanın karsısına geçmem ona göre
