Bıçak Sanatı - Forum

Doğadaki insan'dan dövme bıçak...

Ynt: Doğadaki insan'dan dövme bıçak...
« Yanıtla #60 : 09 Şubat 2016, 14:16:17 »
Yazacaklarim forumu degil, sadece beni bağlar.
Ben bu Forumla tanıştığım günden beri, çelikle uğraşanin celik gibi karakteri olduguna/olacagina, sagini solunu oynatmayacagina inaniyorum.
Bu konunun artik karşılıklı nezaket sınırlarını fazlasıyla zorladigini düşünuyorum.
Bu forum her yeni katilanla guclenir inancina sahibim, ama var olanla da yeterince güçlü, kimseye ihtiyaci yok.
Bir çok bıçak ustası forumumuza zenginlik katiyor ve bizlere ciraklari olmak hazzini yasatiyor, Allah hepsinden razi olsun.
Bu forum uyelerinin dolayli yollardan Alper Bey ile irtibat kurma ihtiyaci olduğunu sanmıyorum.
Alper Beyin de, eger kendisi bu durumdan haberdar ise ::), niye boyle "insan arasina çıkmam,  elcilerim vasıtasıyla mesajlarimi veririm" tarzı ezoterik bir yaklaşım içine girdiğini anlamakta da zorlaniyorum.
Yarın bir gün bu durumun; "Alper Ustaya bu foruma gel,  katil,  yedi kusaklik aile sirlarini, ilmini anlat dediler ama o gitmedi" tarzinda yorumlanabilme ihtimalini de mide bulandirici buluyorum.
Alper Ustanin bu forumdan öğreneceği bir şey yoksa, çırağı olan sizin de öğreneceğiniz bir şey olduğunu sanmıyorum. Zaten ustaniz size ilminden verecektir.
Alper Beyin kim oldugu ve ne yaptigi ile ilgili çok fazla bir merakim da yok acikcasi, Serdar Hoca ile olan videosunda sempati duymustum kendisine, artik o da kalmadi.
Musaade ederseniz, Bıçakçılık konusmaya, ogrenmeye devam edelim.
Gelene git, gidene gel demiyoruz burada.
Uye oldugunuza göre,  cirak oldugunuzu da kendiniz zaten ilan etmissiniz, siz ne ogrenmek istiyorsunuz onu söyleyin.
Yok ogrenecegim birsey yok, sadece Alper Ustami savunmak icin foruma katildim derseniz eger, siz savunmadan once Alper Usta gozumuzde inanin daha iyi durumdaydi.
Daha cok yazacagim ama tableti kirmak istemiyorum, ustalarimdan, kardeslerimden, arkadaslarimdan yazım hataları için özür diliyorum.
Bicakali Bey belki hala gormediniz, bir de Turkce'yi duzgun kullanmak kuralimiz var.
Biraz sayfalari karistirmanizi tavsiye ederim.
Tamamına katılıyorum ve teşekkür ediyorum...

Bıçakali

  • *
  • 20
  • Meslek: Çırak
  • Yer: Düzce
Ynt: Doğadaki insan'dan dövme bıçak...
« Yanıtla #61 : 11 Şubat 2016, 00:07:13 »
Yazacaklarim forumu degil, sadece beni bağlar.
Ben bu Forumla tanıştığım günden beri, çelikle uğraşanin celik gibi karakteri olduguna/olacagina, sagini solunu oynatmayacagina inaniyorum.
Bu konunun artik karşılıklı nezaket sınırlarını fazlasıyla zorladigini düşünuyorum.
Bu forum her yeni katilanla guclenir inancina sahibim, ama var olanla da yeterince güçlü, kimseye ihtiyaci yok.
Bir çok bıçak ustası forumumuza zenginlik katiyor ve bizlere ciraklari olmak hazzini yasatiyor, Allah hepsinden razi olsun.
Bu forum uyelerinin dolayli yollardan Alper Bey ile irtibat kurma ihtiyaci olduğunu sanmıyorum.
Alper Beyin de, eger kendisi bu durumdan haberdar ise ::), niye boyle "insan arasina çıkmam,  elcilerim vasıtasıyla mesajlarimi veririm" tarzı ezoterik bir yaklaşım içine girdiğini anlamakta da zorlaniyorum.
Yarın bir gün bu durumun; "Alper Ustaya bu foruma gel,  katil,  yedi kusaklik aile sirlarini, ilmini anlat dediler ama o gitmedi" tarzinda yorumlanabilme ihtimalini de mide bulandirici buluyorum.
Alper Ustanin bu forumdan öğreneceği bir şey yoksa, çırağı olan sizin de öğreneceğiniz bir şey olduğunu sanmıyorum. Zaten ustaniz size ilminden verecektir.
Alper Beyin kim oldugu ve ne yaptigi ile ilgili çok fazla bir merakim da yok acikcasi, Serdar Hoca ile olan videosunda sempati duymustum kendisine, artik o da kalmadi.
Musaade ederseniz, Bıçakçılık konusmaya, ogrenmeye devam edelim.
Gelene git, gidene gel demiyoruz burada.
Uye oldugunuza göre,  cirak oldugunuzu da kendiniz zaten ilan etmissiniz, siz ne ogrenmek istiyorsunuz onu söyleyin.
Yok ogrenecegim birsey yok, sadece Alper Ustami savunmak icin foruma katildim derseniz eger, siz savunmadan once Alper Usta gozumuzde inanin daha iyi durumdaydi.
Daha cok yazacagim ama tableti kirmak istemiyorum, ustalarimdan, kardeslerimden, arkadaslarimdan yazım hataları için özür diliyorum.
Bicakali Bey belki hala gormediniz, bir de Turkce'yi duzgun kullanmak kuralimiz var.
Biraz sayfalari karistirmanizi tavsiye ederim.
Yazdıkların sadece seni bağlarsa yazma lütfen. Ben ustamın uğradığı haksızlığa göz yumamadim sadece senin  bu tavrını da çekememezlik olarak yorumluyorum. Bir şey öğretme ve öğrenme ihtiyacın yok ise benim yazdıklarıma bakmayabilirsin ;)
« Son Düzenleme: 11 Şubat 2016, 00:10:50 Gönderen: Bıçakali »
Bıçakçı çırak Ali

Kutsal

  • ***
  • 2114
  • Meslek: Çırak-48
  • Yer: Ankara
Ynt: Doğadaki insan'dan dövme bıçak...
« Yanıtla #62 : 11 Şubat 2016, 00:42:36 »
Yazacaklarim forumu degil, sadece beni bağlar.
Ben bu Forumla tanıştığım günden beri, çelikle uğraşanin celik gibi karakteri olduguna/olacagina, sagini solunu oynatmayacagina inaniyorum.
Bu konunun artik karşılıklı nezaket sınırlarını fazlasıyla zorladigini düşünuyorum.
Bu forum her yeni katilanla guclenir inancina sahibim, ama var olanla da yeterince güçlü, kimseye ihtiyaci yok.
Bir çok bıçak ustası forumumuza zenginlik katiyor ve bizlere ciraklari olmak hazzini yasatiyor, Allah hepsinden razi olsun.
Bu forum uyelerinin dolayli yollardan Alper Bey ile irtibat kurma ihtiyaci olduğunu sanmıyorum.
Alper Beyin de, eger kendisi bu durumdan haberdar ise ::), niye boyle "insan arasina çıkmam,  elcilerim vasıtasıyla mesajlarimi veririm" tarzı ezoterik bir yaklaşım içine girdiğini anlamakta da zorlaniyorum.
Yarın bir gün bu durumun; "Alper Ustaya bu foruma gel,  katil,  yedi kusaklik aile sirlarini, ilmini anlat dediler ama o gitmedi" tarzinda yorumlanabilme ihtimalini de mide bulandirici buluyorum.
Alper Ustanin bu forumdan öğreneceği bir şey yoksa, çırağı olan sizin de öğreneceğiniz bir şey olduğunu sanmıyorum. Zaten ustaniz size ilminden verecektir.
Alper Beyin kim oldugu ve ne yaptigi ile ilgili çok fazla bir merakim da yok acikcasi, Serdar Hoca ile olan videosunda sempati duymustum kendisine, artik o da kalmadi.
Musaade ederseniz, Bıçakçılık konusmaya, ogrenmeye devam edelim.
Gelene git, gidene gel demiyoruz burada.
Uye oldugunuza göre,  cirak oldugunuzu da kendiniz zaten ilan etmissiniz, siz ne ogrenmek istiyorsunuz onu söyleyin.
Yok ogrenecegim birsey yok, sadece Alper Ustami savunmak icin foruma katildim derseniz eger, siz savunmadan once Alper Usta gozumuzde inanin daha iyi durumdaydi.
Daha cok yazacagim ama tableti kirmak istemiyorum, ustalarimdan, kardeslerimden, arkadaslarimdan yazım hataları için özür diliyorum.
Bicakali Bey belki hala gormediniz, bir de Turkce'yi duzgun kullanmak kuralimiz var.
Biraz sayfalari karistirmanizi tavsiye ederim.
Yazdıkların sadece seni bağlarsa yazma lütfen. Ben ustamın uğradığı haksızlığa göz yumamadim sadece senin  bu tavrını da çekememezlik olarak yorumluyorum. Bir şey öğretme ve öğrenme ihtiyacın yok ise benim yazdıklarıma bakmayabilirsin ;)

Cehalet ne güzel şey, herşeyi biliyorsun ;)
Çok cahil olduğun belli,  ben artık yazmak gereği duymuyorum.
Bir de yabancıların "Ignorance is bliss." diye bir sözü var,  şimdi aklıma geldi.
Biz de "cehalet mutluluktur." diye cevirmisiz.
Bunun yani sira "gormemek, kaale almamak, ciddiye almamak mutluluktur." gibi bir manası da var.
Ben de bu manada seni gormeyerek, kaale almayarak cehaletimle mutlu olacagim.
Saat onbire kadar çalışıp eve gelip, biraz mutlu olmak için Forumu açınca,  henüz hormonal dengesini saglayamamis bir insanın sağa sola saldırmasini okumak pek keyifli olmuyor.


https://instagram.com/bulent.kutsal?igshid=viq8lfcnxydl
------------------------------------------------------
Those who do not move, do not notice their chains.Rosa Luxemburg.

atikmehmet

  • ***
  • 1106
  • Mehmet ATİK - 1984
  • Meslek: Şehir Plancısı
  • Yer: İstanbul
Ynt: Doğadaki insan'dan dövme bıçak...
« Yanıtla #63 : 11 Şubat 2016, 00:49:34 »

Yazdıkların sadece seni bağlarsa yazma lütfen. Ben ustamın uğradığı haksızlığa göz yumamadim sadece senin  bu tavrını da çekememezlik olarak yorumluyorum. Bir şey öğretme ve öğrenme ihtiyacın yok ise benim yazdıklarıma bakmayabilirsin ;)

Bıçakali kardeşim biraz zamana bıraksan. İnsanları biraz tanısan. Söyledikleri şeyleri anlamaya çalışsan. Ondan sonra otursak konuşsak. Yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırsak. Herşeyden öte sen artık ustanı savunmasan mesela.  Gazeteci yazmış dedin bitti. Farkındaysan Alper Ustayı yada yaptıklarını konuşmuyoruz. İnsanlar senin tavırlarına yazıyor. Gerek yok kardeşim. Canın sıkılmış olabilir ancak biraz sinirin yatışsın ondan sonra yazarsın. Bizlerde senin gibiyiz inan hiç birimiz ustalarımıza haksız yapılan eleştirirleri sineye çekmeyiz. Ama herşeyin bir yolu bir adabı var. Bir çıraktan bir çırağa naçizane tavsiyem. Abi sayıp kabul et lütfen.
Nece yitik biçek erse öz sapın yonumas
www.instagram.com/atik_mehmt/
www.mehmetatik.com

deserteagle

  • Eylem Cengiz, 45
  • *****
  • 9424
    • www.eylemcengiz.com
  • Meslek: elektronik ve hab. müh.
  • Yer: İstanbul, Kırklareli
Ynt: Doğadaki insan'dan dövme bıçak...
« Yanıtla #64 : 11 Şubat 2016, 02:36:31 »
Bıçakali,

İnsanlar bu foruma bildiklerini, elindekileri paylaşmak ve diğer üyelerin paylaştığı bilgi ve sair şeyden yararlanmak için, forum ailesinin bir üyesi için üye olurlar.

Bu amaçla geldiysen kal, ancak sen foruma yanalaşmak ve kendini değilse bile ustanı methetmekten başka bir amaç için gelmiş gibi görünmüyorsun. Amacın bu değilse kendini ifade etmede başarısızsın demektir. O zaman da durup bir düşünmeni öneririm.

Ustana gıcık olup da altını oymak, onu sabote etmek niyetinde isen aynen bu tarzda devam et. Ha yok eğer kendinin ve ustanın itibarına özen gösteriyorsan bu forumun adabına uy ve eğer aramızda bulunacaksan bu ailenin bir üyesi gibi ol.

Kutsal'ın dediklerine ben de katılıyorum.
Barika-i hakikat müsademe-i efkardan doğar
Namık Kemal
Instagram'da ben

Bıçakali

  • *
  • 20
  • Meslek: Çırak
  • Yer: Düzce
Ynt: Doğadaki insan'dan dövme bıçak...
« Yanıtla #65 : 11 Şubat 2016, 08:53:58 »

Yazdıkların sadece seni bağlarsa yazma lütfen. Ben ustamın uğradığı haksızlığa göz yumamadim sadece senin  bu tavrını da çekememezlik olarak yorumluyorum. Bir şey öğretme ve öğrenme ihtiyacın yok ise benim yazdıklarıma bakmayabilirsin ;)

Bıçakali kardeşim biraz zamana bıraksan. İnsanları biraz tanısan. Söyledikleri şeyleri anlamaya çalışsan. Ondan sonra otursak konuşsak. Yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırsak. Herşeyden öte sen artık ustanı savunmasan mesela.  Gazeteci yazmış dedin bitti. Farkındaysan Alper Ustayı yada yaptıklarını konuşmuyoruz. İnsanlar senin tavırlarına yazıyor. Gerek yok kardeşim. Canın sıkılmış olabilir ancak biraz sinirin yatışsın ondan sonra yazarsın. Bizlerde senin gibiyiz inan hiç birimiz ustalarımıza haksız yapılan eleştirirleri sineye çekmeyiz. Ama herşeyin bir yolu bir adabı var. Bir çıraktan bir çırağa naçizane tavsiyem. Abi sayıp kabul et lütfen.
Mehmet abi çok haklısın fakat deserteagle nin yazdığına bakarsan tavrımın nedenini anlarsın ben diyeceğimi dedim artık buradan da bişeyler öğrenmek istiyorum. Uyarın için teşekkür ederim abi
Bıçakçı çırak Ali