Bıçak Sanatı - Forum

80CrV2 + akasya

dela

  • *
  • 1422
  • Mehmet UYSAL
  • Yer: Mahmudiye / Eskişehir
80CrV2 + akasya
« : 30 Eylül 2021, 20:20:41 »
Çelik : 80CrV2
Toplam boy: 31,5 cm
Kesici Ağız : 17,5 cm
Kalınlık : 2,8 mm
Kabza : Akasya + ( kemik + ceviz + yalancı portakal)





















« Son Düzenleme: 30 Eylül 2021, 20:33:36 Gönderen: dela »

Yasin UZ

  • ***
  • 255
  • Yasin UZ - 1993
    • İnstagram
  • Meslek: Görsel Sanatlar
  • Yer: Kayseri
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #1 : 01 Ekim 2021, 00:15:54 »
Ellerine sağlık Mehmet ustam kabzaya ayrı bittim namlu yapısına ayrı..
Yalancı portakalın deseni kemiğin namlu ile olan kontrastı her şeyi ile tam bir sanat eseri olmuş maşallah  :2up :2up :2up

orkunaydin350

  • *
  • 1469
  • Orkun AYDIN
  • Meslek: Bilişim
  • Yer: Bursa
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #2 : 01 Ekim 2021, 08:27:44 »
Nihayet paylaştın hocam. :) Zaten günlerdir sosyal medyada görüyordum. Çok beğendiğim işlerinden biri bu hocam. Hatta namlu formunu kağıt şablondan mı çıkardın diye sormayı düşünüyordum. O kadar estetik ve orantılı görünüyor. Dövme izlerinin karartılmış olması görselliği daha da arttırıyor. Kabzada senin kendine has dokunuşlar yada kuyruk şekilleri olmayınca galiba gözüme daha aşina, daha standartlaşmış göründü. Belki de bu yüzden çok beğendim, bilmiyorum. Son söyleyeceğim şey, bak ne güzel olmuş balçaklı. ;D ;D ;D

coktar

  • ***
  • 369
  • Meslek: Yönetici
  • Yer: İstanbul
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #3 : 01 Ekim 2021, 13:12:20 »
Mehmet Ustam elinize sağlık ben de çok beğendim. Paslandırırım diye korkmasam ben de karbon bir mutfak bıçağı yapmak istiyorum. Sormak istediğim ikinci bir kesici ağız var mı tam seçemedim? Teşekkür ederim
instagram: @hevesadami

MustafaV

  • ***
  • 117
  • Mustafa VAROL
  • Meslek: Muhasebeci
  • Yer: Konya
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #4 : 01 Ekim 2021, 16:33:46 »
Mehmet hocam eline sağlık. Muazzam bir iş olmuş. Bıçağa yorumum yok bile.

Bu aralar forumun en üretken insanısın sanırım. Ya da foruma yansıyan yanı diyelim, diğer ustalarımıza ayıp olmasın. ^-^ Vallahi bizi utandırıyorsun. En azından beni. Ben daha neredeyse 5 aydır başladığım ilk bıçağı bi sonlandıramadım ısıl işlemi gözüme alamadığımdan. Sen bam güm yüzümüze vuruyorsun bu güzel bıçakları. :D
Sanma şâhım herkesi sen sâdıkâne yâr olur

Alli

  • ***
  • 53
  • Ali
  • Meslek: Öğrenci
  • Yer: İstanbul
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #5 : 01 Ekim 2021, 16:47:44 »
Ustam göze çok hoş gelen bir bıçak olmuş. Sırtındaki tasarımı çok kıskandım, yapacağım ilk bıçakta taklit etmeye çalışacağım ;D. elinize sağlık daha nicelerini bekliyoruz.

dela

  • *
  • 1422
  • Mehmet UYSAL
  • Yer: Mahmudiye / Eskişehir
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #6 : 01 Ekim 2021, 17:47:21 »
Arkadaşlar sağolun.
Memlekete geldim. Cepten alıntılayarak cevap yazayım dedim. Beceremedim.  :(
Ayrı ayrı teşekkür ederim.  ^-^
Orkun Ustam. Dövme değil. Uzun süre olumsuz koşullarda beklemiş 50 cm çaplı eski bir ahşap daire testeresi. Bilenerek kullanılanlardan. Zaman ve oksijen yapmış yapacağını. Akasya güzel olunca müdahale etmedim.
Cemre Ustam. Bunu kendime yaptım. Aslında skandi ağız var. Keskin di. Karartmada yuvarlanmış. Keskinliği gitmiş. Mikro bir kesici ağız yaparım belki.
Mustafa Ustam. Üretkenlik değil de, elimdeki yarım işlerin bitişine denk geldi.

Şaban Kurt

  • ***
  • 958
  • Meslek: Kamu
  • Yer: Bilecik
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #7 : 02 Ekim 2021, 23:24:17 »
Elinize sağlık ustam yüzey çok hoşuma gitti böyle antik eskitme  tarzda bıçakları gördükçe temiz namludan uzaklaşasım geliyor  :2up
Gendarmerie Special Operation...

Yasin UZ

  • ***
  • 255
  • Yasin UZ - 1993
    • İnstagram
  • Meslek: Görsel Sanatlar
  • Yer: Kayseri
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #8 : 03 Ekim 2021, 18:49:44 »
Arkadaşlar sağolun.
Memlekete geldim. Cepten alıntılayarak cevap yazayım dedim. Beceremedim.  :(
Ayrı ayrı teşekkür ederim.  ^-^
Orkun Ustam. Dövme değil. Uzun süre olumsuz koşullarda beklemiş 50 cm çaplı eski bir ahşap daire testeresi. Bilenerek kullanılanlardan. Zaman ve oksijen yapmış yapacağını. Akasya güzel olunca müdahale etmedim.
Cemre Ustam. Bunu kendime yaptım. Aslında skandi ağız var. Keskin di. Karartmada yuvarlanmış. Keskinliği gitmiş. Mikro bir kesici ağız yaparım belki.
Mustafa Ustam. Üretkenlik değil de, elimdeki yarım işlerin bitişine denk geldi.
Bana cevap yok mu  :'(

dela

  • *
  • 1422
  • Mehmet UYSAL
  • Yer: Mahmudiye / Eskişehir
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #9 : 03 Ekim 2021, 19:07:34 »
....
Bana cevap yok mu  :'(
:D
Sağolasın. Övgü cümleleri doluydu.
Soru cümleciği olmayınca
"Ayrı ayrı..." teşekkür ettiğim kısma dahil ettim.  :)

dela

  • *
  • 1422
  • Mehmet UYSAL
  • Yer: Mahmudiye / Eskişehir
Ynt: 80CrV2 + akasya
« Yanıtla #10 : 03 Ekim 2021, 19:09:44 »
Elinize sağlık ustam yüzey çok hoşuma gitti böyle antik eskitme  tarzda bıçakları gördükçe temiz namludan uzaklaşasım geliyor  :2up
Sağolasın.  :)